16 תשובות
שואל השאלה:
זה ממש מעצבן אם אישה זרה הייתה מסתובבת בחוץ היינו מפחדות? לא
גברים תתאפסו על עצמכם בתור עם
אנונימית
^
זאת לא השאלה אבל
רוב הסיכויים שאם זה דוב או גבר אז הגבר יאנוס אותי
מוותרת על החוויה :)
אנונימית
כי הן מעדיפות להתמודד עם דב בגודל מאשר לקחת סיכון קטן שהיא תיפול על גבר שיתעלל בה מינית
^^
לא אמרתי שכל הגברים אנסים אבל אתה יכול להבין מאיפה הפחד כאילו שמישהי עוברת ברחוב ובן אדם בן חמישים מחמיא לה על התחת זה מלחיץ
אנונימית
^
לא אמרתי שאמרת שכל הגברים אנסים אמרתי שאמרת שרוב הגברים אנסים
כי כתבת עם אני אתקע עם גבר רוב הסיכויים שהוא יאנוס אותי.
בקשר לגבר בן 50 תחשבי על זה ככה.
כמה גברים את רואה ברחוב? מתוכם כמה מהם דופקים מבט מטריד? ומתוך אלה כמה מהם פיזית יאנסו אותך?
ועכשיו מה עדיף? להיות תקועה עם דוב? או לקחת תסיכון שתיפלי על גבר כזה?
כי הן טמבליות?
^
השאלה זה לא שאת בטוחה בבקתה שלך ומה יעבור לך מול הבית דוב או גבר?
השאלה זה את עכשיו עומדת ביער מה את מעדיפה מולך? גבר או דוב?
אנינימית מעדיפה למות מדוב במקום להיאנס לכאורה,לפי מה שהיא אמרה גם 90 אחוז מהגברים אנסים
אנונימי
^^^
מה? מה הקשר בין השניים?
כאילו סתם ככה גברים לא אנסים אבל אם זה או זה או דוב אז הגבר כן אנס?
יש שעברו דברים שגורמים להם לחשוב ככה...(האם לוגי? לא חושב אישית אבל לא לשפוט אנשים על זה בטח שיוגעים מה הסיבןת שהן יבחרו דוב... ויש שבוחרות אחרי חשיבה לוגית שנכונה להן
כמה דובים פגשת בחיים וכמה גברים? רוב הסיכוי לא יקרה לך כלום אם הגבר והדוב יהיה לו טעים(ממה שגבר יכול לעשות אפשר להשתקם ממות לא)ואם חושבת ככה למה לא קופצת בגן חיות לאזור דובים כדי לברוח מהגברים? למה חייה בבית אם גברים ולא דובים? למה מזמינה גברים לביית שלך אם צריכה עזרה?(שותרים מדא מכאבי אש ואם יגיע לך דוב לבית את גם תזמיני גבר...)אולי תלכי ליער לגור אם דובים מה את רצינית לגור באיר שיש שם יותר מגבר אחד?? את רצינית תגורי אם דובים פחות מסוכן לא?
אנונימי
שואל השאלה:
לא קשור
גבר זר זה מרגיש מאיים , לא כמו עם אישה זרה
אנונימית
^^^
אה כי רוב הגברים הם אנסים
בסדר עכשיו הכול ברור
^
לא אמרתי שרוב הגברים אנסים אמרתי שרוב הסיכויים שאם זה דוב או הגבר אז הגבר יאנוס כי בכל זאת זה דוב כאילו...
לא צריך לקחת את זה קשה יש בנות שמפחדות בעיקרון זה סתם שאלה בטיקטוק
אנונימית
שואל השאלה:
אם אישה זרה הייתה מסתובבת בחוץ היינו מפחדות? אני לא.. משהו בכם באופן כללי הרבה יותר מאיים
במיוחד הזקנים והזרים, ערבים, סודאנים וכו
אנונימית