5 תשובות
כןכן
אנונימית
מה זה אומר לא נסגרות?
שהם לא נוגעות?
ברור גם שלי ככה
כן זה בסדר אני הייתי עם פלטה בדיוק יומיים ואחרי זה לא שמתי
אם מדובר על פלטות שקופות אז כל עוד הן מכסות בדיוק את כל השיניים ולא נשאר חלל ריק בתוך הפלסטיק זה בסדר
אבל אם נשאר חלל ריק ובגלל זה הן לא נסגרות אז זה לא טוב
תלכי לאורטודנט שלך שיכין לך פלטות חדשות
שואל השאלה:
נשאר לי חלל ריק רק בשן הטוחנת מאחורה ממש