11 תשובות
שואל השאלה:
עדיף את גאקפו לדעתך?
אנונימי
דבר ראשון ודאיי^
דבר שני אני חושב שאתה דיי סותר את עצמך כי כל גול של סאקה או בלינגהם או כל אחד מאנגליה אתה מפסיד על הבלם שממול...
שואל השאלה:
^ אין לי ברירה, נשארו 4 קבוצות.
אני לא יכול שכל המגנים יהיו רק מספרד ואנגליה ומצד שני לא לשים התקפה הולנדית.
אנונימי
אחשלי סאקה ואבי אין ספק ,
וויאלאמס חזק מאוד אבל לא סקורר גדול
אנונימי
שואל השאלה:
כל הקשרים שלי הם התקפיים מאוד.
סאקה הרבה פעמים משחק על כנף שמאל וגם ניקו וויליאמס, וצ'אבי סימונס הוא מכונת שערים.
אנונימי
הרכב חזק מאוד יש לך מלא קשרים אחי
אולי כדאי להוסיף עוד איזה חלוץ מדומה חוץ מבלינגהם
אנונימי
זה למה אני שמתי הגנה של הולנד וגם חלק מההתקפה וקשרים מספרד פלוס שני קשרים מצרפת
לדעתי אנגליה לא הולכת לנצח ואולי אפילו לא לכבוש בכלל
אבל מה שאתה חושב תעשה..
^^ כן..כי להולנד יש הגנה חזקה לעומת ההגנה הספרדית שהיא חלשה והקישור בונה לה הכל..
^ וואלה איזה חראא זה חחח
סתם ככה כמה נקודות יש לך כל העונה?
שואל השאלה:
אנגליה לא תכבוש מול הולנד אבל צרפת תכבוש מול ספרד?
אנונימי
שואל השאלה:
^ סיפור מצחיק הכל התאפס לי.
אני מנסה לנצח במחזור הזה.
אנונימי