7 תשובות
כולנו:)
כולנו נרדמנו בשמירה *בכל מובן אפשרי*
ואין פה עניין של אשמה, אלא אחריות.
כולנו נרדמנו בשמירה *בכל מובן אפשרי*
ואין פה עניין של אשמה, אלא אחריות.
ביבי
לדעתי ביבי וכל השאר במפלגה שלו פעלו בהתאם לאינטרסים שלו בשביל להתחנף אליו
ביבי כל אדם אפשרי הזהיר אותו כמו התצפוניות תושבי העוטף ואפילו תושבי עזה!!! והוא לא עשה כלום לגבי זה
לפיד ליברמן וגנץ אחראים
כל אלה שלא הקשיבו לתצפיתניות שהתריעו מראש ופשוט התעלמו מהן ולא עשו עם מה שהן אמרו שום דבר
אין אשם אחד אבל כן ביבי אחד מהאחראים לאסון אבל כרגע הבעיה איתו שחשוב לו יותר להגן על התואר שלו כראש ממשלה ולא להחזיר את החטופים כי הוא יודע שברגע שהם יחזרו "המלחמה תסתיים" ואנשים ידרשו בחירות
באותו הנושא: