תשובה אחת
-אני יכתוב בגוף זכר כי לפי הכינוי אי אפשר לדעת לפעמים אם זה בן או בת כי יש בנות שכותבות מאנונימי ולא אנונימית-
שווה לך לעשות בבורגס בגלל המחיר אבל מצד שני אם תעשה שמה אז יהיה לך יותר קשה להמשיך את הטיפול בארץ כי לא כול רופא בארץ מכיר את מי שהיית אצלו... תעשה את השיקולים שלך...
שווה לך לעשות בבורגס בגלל המחיר אבל מצד שני אם תעשה שמה אז יהיה לך יותר קשה להמשיך את הטיפול בארץ כי לא כול רופא בארץ מכיר את מי שהיית אצלו... תעשה את השיקולים שלך...
באותו הנושא: