8 תשובות
לא בהכרח העיקר השירות
לדעתי לא, לפחות לא אני
אם יש שירות טוב אני מפרגנת ואם לא אז לא
אם יש שירות טוב אני מפרגנת ואם לא אז לא
לא
גם לפי הנחמדות
וגם בדרך כלל יש סכום מסוים שכל פעם שמים אותו
גם לפי הנחמדות
וגם בדרך כלל יש סכום מסוים שכל פעם שמים אותו
לפעמים כן
^^^היא לא אמרה רק, זה נכון שמשלמים גם על נחמדות אבל מראה ומגדר גם מאוד משנה
לצערנו כנראה שכן
אנונימית
כן ככה זה
ברור
באותו הנושא: