הזמנתי חבילה משיין וזה חברה מוזרה רצח אי אפשר לתקשר איתם לשאול איפה ההזמנה יש להם ווצאפ ושם אני מדברת עם רובוט והרובוט כבר לא עונה בטלפון אומרים באנגלית סורי יש תקלה או משהו וזה מתנתק ואני לא מבינה איך אני אמורה לדעת איפה החבילה שלי ומתי היא מגיעה הזמנתי ב11.6 ומה27.6 עד ה3.7 אף אחד לא אסף את זה ורק ב4.7 הם הביאו את זה לסניף ועכשיו אין מענה ולא יודעת איפה החבילה ואני חייבת אותה עד מחר מה לעשות??
6 ביולי 2024, 19:51
תשובה אחת
תקשיבי אני גם באותה בעיה כרגע הם מעכבים לי את המשלוח ואני עוד יומיים נוסעת גם, הגיע לך בסוף?