2 תשובות
טופלתי אצלה עשתה לי פלאים העלימה לי הכל. חצקונים שהיו לי , פיגמנטציה . הם מטפלים באקנה בעזרת אור מסוים .זה לקח תקופה של 8 טיפולים חצי שנה בלי לחטט בפנים בכלל או לפוצץ . אבל שווה את זה. (ממש יקר אומרת מראש) יכול להגיע למחירים 10+
שלבעיות עור הולכים לרופא עור בלבד
באותו הנושא: