6 תשובות
שואל השאלה:
תודה לעונים מקווה שלא יהיה לי
אנונימית
שואל השאלה:
^ אכלתי כבר והיה טעים אבל תודה
אנונימית
לא הכל טוב
רק אם תגזימי עם הכמות, אם תאכלי 1/2 חתיכות לא יקרה כלום
לא בתיאבון
אם לא תאכלי בכמות מופרזת לא יקרה לך כלום.