11 תשובות
הזיות
סתם אתה סתם מדמיין
אנונימית
אה כן סליחה, אנחנו בטעות
או שיש לך סכיזופרניה או שזה פשוט חוסר ברזל
זה המוח שלך מייצר עניין
כי משעמם לך
זה המוח שלך מייצר עניין
כי משעמם לך
למה זה שלח פעמיים
כנראה שזה הזיות, או שהמוח מנסה לראות דברים ואז יוצר אותם בעצמו
אני גם ככה
בחושך רואים את זה בגלל שלא רואים טוב ןכדי לפצות על זה אני חושב שפשוט המוח מדמיין דברים כדי שהעין תתעניין במשהו. נשמע לי לא משהו מיוחד גם לי זה קורה, אם את מרגישה עם זה רע לכי לפסיכולוג או משהו
סכיזופרניה או דמיון מפותח
יכול להיות שזה שיתוק שינה
שואל השאלה:
זה לא יכול להיות שיתוק שינה, כי אני יכולה לזוז לדבר וללכת תוך כדי, יעני אני נכנסת לחדר חשוך חייה את החיים שלי ורואה יצורים תוך כדי
אנונימי