50 תשובות
ערוץ 14-הגדול מכולם
אף אחד מהם
הסתה אחת גדולה
הסתה אחת גדולה
14
12
אל גאזירה
12
14
12 זה הברירת מחדל
אבל תכחס הכל חרטא ושטויות
אם אני רואה חדשות זה בשביל להבין מה קרה ואני מסנן מהראש כל דעה שהם מביאים שהיא אקסטרה.
ותכלס גם לדברים בעצמם שהם מביאים יש להם אג'נדה אז צריך לשים לב גם לזה
אבל תכחס הכל חרטא ושטויות
אם אני רואה חדשות זה בשביל להבין מה קרה ואני מסנן מהראש כל דעה שהם מביאים שהיא אקסטרה.
ותכלס גם לדברים בעצמם שהם מביאים יש להם אג'נדה אז צריך לשים לב גם לזה
14
לוקח בפער את כל ערוצי התבהלה
לוקח בפער את כל ערוצי התבהלה
14.
למרות שיש להם קטע עם ביבי לפחות אני לא נכנס לדיכאון.
למרות שיש להם קטע עם ביבי לפחות אני לא נכנס לדיכאון.
עדיף לא לראות חדשות אבל אם כבר רואים אז רק 14
14
הכל אותו זין
אבל אםם כבר אז 14
אבל אםם כבר אז 14
אף אחד מהם
14.
13 נטו בגלל האח
14
14 קורעים אותי מצחוק באמת
בערוץ 13 מביאים לצופים את האמת האמיתית. כן כן ביביסטים זאת האמת.
בערוץ 12 הוא גם טוב אבל אני יותר אוהב אותו בגלל התוכניות שיש בו ולא החדשות
ויש את ערוץ 11 ששם התוכניות באמת הכי איכותיות, ב12 זה ריאלטי וב11 יש באמת דברים מעניינים ומלמדים. הערוץ יחסית מאוזן מבחינה פוליטית.
בערוץ 12 הוא גם טוב אבל אני יותר אוהב אותו בגלל התוכניות שיש בו ולא החדשות
ויש את ערוץ 11 ששם התוכניות באמת הכי איכותיות, ב12 זה ריאלטי וב11 יש באמת דברים מעניינים ומלמדים. הערוץ יחסית מאוזן מבחינה פוליטית.
לא צריך לצפות בערוצי התבהלה כדי לראול מה אומרים שם על ביבי.
הכל נמצא בערוץ 14, הם מדברים על הכל והפטריוטים בשעה 21:00 זה הכי כיף
הכל נמצא בערוץ 14, הם מדברים על הכל והפטריוטים בשעה 21:00 זה הכי כיף
14
55
חדשות זה משעמם תראו חדשות הספורט אם כבר
חדשות זה משעמם תראו חדשות הספורט אם כבר
40
נשיונל גאוגרפיק
נשיונל גאוגרפיק
14
12
לא יודעת מה איתכם אני מגלה על החדשות מיומי/ סרטונים רנדומלים אחרים בטיקטוק חדשות זה סתם חרא
14
אנונימי
חד משמעית כאן 11
אין ערוץ חדשות שאפילו מתחרה באיכות, בדיגיטל, בהנגשה
אין ערוץ חדשות שאפילו מתחרה באיכות, בדיגיטל, בהנגשה
push למרות שיש להם נטייה להפחיד
אנונימי
כתבות>>>
12
12 ו-13 זה מרגיש לי כמו לצפות באלג'זירה
רק 14
רק 14
אנונימי
12 שמים דברים מעניינים אבל הם שמאלנים אז 14
אף אחד מהם חדשות זה משעמם וסתם מלא דיכאון זה כזה: ערב טוב ואז שנייה אחרי זה אירוע דקירה בכרמיאל
כולם פופוליסטים גם 14 לצערי
לא רואה חדשות
אנונימית
מי המפגרים שצופים בערוץ 14 שטוען שיש קשר לטבח ב7 באוקטובר לדעה פוליטית ומהלל את הבן אדם שגרם לאסון הנורא הזה???
אנונימי
אני רואה רק 11
אם אין ברירה 12/13
ב14 לא נוגעת
אם אין ברירה 12/13
ב14 לא נוגעת
אנונימי
לערוץ 14 אסור לצטט סקר שקושר בין דעה פוליטית לסיכויים להיפגע מטרור אבל לדני קושמרו מערוץ 12 של השמאלנים מותר להאשים את בן גביר וסמוטריץ שלא אכפת להם מהחטופים כי הם לא "בחורי ישיבה ותלמידות אולפנה"
לערוץ 14 אסור לצטט סקר שקושר בין דעה פוליטית לסיכויים להיפגע מטרור אבל לדני קושמרו מערוץ 12 של השמאלנים מותר להאשים את בן גביר וסמוטריץ שלא אכפת להם מהחטופים כי הם לא "בחורי ישיבה ותלמידות אולפנה"
אנונימי
11 כי הוא תאגיד שידור ומשדר את האירוויזיון ומונדיאל וליגת האלופות וכו', וגם שם הסדרות הישראליות הכי טובות
איכס 14
רק 11 ו12
רק 11 ו12
החלום שלי זה ש14 יהיה קצת פחות קיצוני ועל רמה כמו 11
סקבידי טויילט
בתוכנית של רביב דרוקר הייתה מישהי שאמרה שהצבא שלנו עושה דיכוי בשטחים
בתוכנית של רביב דרוקר הייתה מישהי שאמרה שהצבא שלנו עושה דיכוי בשטחים
אנונימי
13