9 תשובות
טכניון!! בודאות
אנונימי
שואל השאלה:
כן? זה גם יקנה לי נקודת זכות בטכניון וזו תוכנית שמלווה אותי עד הבגרות בפיזיקה
אנונימי
טכניון אחי היקר ניפגש שם
כן ברור. זה גם מקדם אותך וגם זה מעניין. באילת אין מה לחפש. באמת אומר לך. חם רצח,לא נעים ויותר מדי עמוס שם עכשיו. בטכניון יש מלא מה לראות. אתה יכול אחרי זה ללכת עם חברים להסתובב בחיפה. יותר כיף לדעתי
אנונימי
שואל השאלה:
ובנוסף לכל החום הזה שם אני על רואקוטן ויכריחו אותי להיות
בבריכה
אנונימי
שואל השאלה:
אז בטוח ללכת לטכניון?
אנונימי
כולם אומרים לך טכניון. יותר מזה?חח
אנונימי
שואל השאלה:
לחח צודקים יאללה אז טכניון
אנונימי
שואל השאלה:
תודה אחי❤
אנונימי