7 תשובות
אמלה גם לי אומרים
כשהייתי באיטליה כל הזמן פנו אליי באיטלקית וממש דיברנו הרבה לא אמרו איזה שתי מילים וגם שאלו אותי אם אני עובדת באיזה חנות משהו הזוי
כן מה רע בזה
איטלקים נחשבים לאנשים הכי יפים בעולם אז כן
תלוי איזו איטלקייה
יש יפות
לא זה עלבון רציני
אנונימי
זה לא מחמאה ולא עלבון אני לפעמים אומר לאנשים שהם נראים שייכים לעדה מסויימת סתם כי הם נראים ואין לי כוונה עמוקה מאחורי המשפט