3 תשובות
וואי, אני כל כך מצטערת שעברת את זה.
השיר מרגש.
וכמובן.. עצוב.
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה, היום ברוך ה' אני מאחורי זה אבל התחברתי לאותו כאב כדי לכתוב את זה, שמחה לשמוע שהצלחתי להעביר את הרגש
אנונימית
זה עמוק