3 תשובות
שניהם לא תקין
זה לא תקין בכלל אבל פשוט רוב המקרים זה תמיד הגבר ופחות האישה אז בגלל זה
צודקת
אני גם חושבת שיש דברים שבנות עושות והם נראים סבבה אבל שבן עושה את זה זה רע
אבל מצד שני אני יכולה להבין למה החברה נהייתה ככה
אני גם חושבת שיש דברים שבנות עושות והם נראים סבבה אבל שבן עושה את זה זה רע
אבל מצד שני אני יכולה להבין למה החברה נהייתה ככה
באותו הנושא: