19 תשובות
אל תחשבי על זה זה יזרום לבד אם זה פעם ראשונה של שניכם אז בכלל, אבל הכי חשוב זה ריח טוב בפה
אנונימי
כולכן צודקות
אני זוכרת כשאני שאלתי וענו לי זה פשוט זורם היה לי קשה לקבל את התשובה הזאת כי הלא נודע מפחיד
אבל הבנתי שזה נכון ככה זה פשוט זורם

אם את רוצה משהו קצת יותר מפורט אבל זה יותר אינדיבידואלי ופשוט ספיציפית מה שקרה לי
לפני הנשיקה היא שאלה אותי אפ אני רוצה להתנשק , לשאול בניגוד למה שיגידו שזה הורס את הרגע וכאלה . אני לא מסכימה , אני חושבת שבנשיקה ראשונה זה יכול להיות מאוד מתחשב ונותן הסכמה ברורה אבל גם שתיקה ומבט אחד אל השני ולנסות להבין ששניכם רוצים גם עובד

בזמן הנשיקה אני מניחה שאם זה ראשונה זה לא יהפוך למזמוזיה או צרפתי אז פשוט כמו שאת מנשקת את סבתא שלך על הלחי ככה פשוט על השפתיים ומשם את מחליטה אם לסגת ולהשאיר את זה קטן או להמשיך ומפה באמת אין הכוונה

אחרי הנשיקה אין מה לומר אם זה בסוף דייט תגידי היה כיף הערב ותעלי הביתה
אם זה באמצע דייט את יכולה לחייך ופשוט תמשיכו לדבר על מה שדיברתם קודם
כמובן אפשר גם לדבר על הנשיקה להגיד שזאת הייתה הראשונה שלך/ אפשר גם להגיד לפני הנשיקה
אנונימית
את צודקת
זה בא עם הרגע
שואל השאלה:
אמאלה תודה
אגב אני פוגשת אותו עוד עשר דקות בדיוק אמאלה איזה לחץ
אנונימית
בהצלחה תספרי איך היה
תעדכני איך היהה
נשיקה אמורה לזרום
למה אמורה?

כי אם יש לך היסטוריה של פגיעה מינית ומדובר בפעם ראשונה ואין לך אמון מלא בפרטנר, ומשהו איתו מרגיש תקוע ומאולץ- זה לא יעבוד. (מניסיון)

לכן אם את לא מרגישה 100 אחוז בנוח לידו, והוא מנסה ליזום ואת לא 100 רוצה וסבבה עם זה- זה יתפקשש.
לא חייבים לשון אפשר רק שפתיים תאמיני לי ( בחיים לא הייתה לי חברה)
אנונימי
אל תחשבי על זה
יזרום לבד
אנונימית
לא לאכול אותו ולא עם הרבה לשון
היה לי בול אותו דבר אתמול, לא פעם ראשונה שלי אמנם, אבל כן אני הייתי בחרדות של אם אני אנשק טוב או לא, כי עברו 3 שנים מאז הנשיקה האחרונה שלי. קיצר, זה בול כמו שהחבר'ה פה אמרו, זה פשוט זורם.
תנשקי חזרה!!! (תזיזי ת'פה) אני בנשיקה הראשונה שלי מישהו נישק אותי ככה בהפתעה ומרוב הלם לא רק שלא הזזתי תפה גם לא סגרתי עניים.. (לא דיברתי עם הבן אדם אחריי זה חודשים מרוב בושה) הנשיקה השנייה שלי הייתה יותר נורמלית אותה אני באמת מחשיבה לנשיקה ופשוט אל תתחנני שום דבר זה זורם עם הבן אדם
אנונימית
ללקק את הברך של מי שאתה מנשק זה מחרמן
שואל השאלה:
היה אחלהה
כמו שציפיתי התנשקנו
(כמה פעמים בכמה הזדמנויות)
היה די מוזר חחח אבל נראלי ככה זה היה אמור להיות לא?
אנונימית
אחותי אל תחשבי על טיפים
מבטיחה לך זה ילך טוב וחלק אם לא תחשבי על זה לפני ופשוט תתנשקו
לא אומרים כלום
1. כלום
2. כלום
3. כלום

אל תתכנני כלום - זה זורם לבד.
ואם את אוהבת אותו - זה יהיה לך מדהים
ואם הוא אוהב אותך - זה יהיה לו מדהים
לא משנה איך תנשקו אחד את השנייה
יואוו איזה מרגש:) בהצלחה