14 תשובות
שואל השאלה:
תתחתן איתי עם התשובות שלך, למה אני עוד שניה גיי בשבילך
אנונימי
לא מפריע לי כי אני יודעת שהוא זכאי
הבן אדם לא ידע שהן קטינות, והן בעצמן הסכימו לשכב איתו
אז יש פה גם את הצד שלהן שהן אשמות
ברוו
שואל השאלה:
^^^אם בת 13 תסכים לשכב איתי, זאת אשמתה גם? (אני בן 19)
אנונימי
זה כבר בעיה שלה שהיא תסכים
הבנות עבדו באותו זמן בזנ|ת
מזעזע אותי שיש בנות שמצדיקות את הבן אדם הדוחה הזה שאנס וניצל נשים וקטינות רק כי הן אוהבות את המוזיקה שלו
אני לא רק אוהבת את המוזיקה שלו
תראי את מה שהוא עשה במלחמה שהוא ביטל חתונות ואירועים בשביל ללכת להופיע בבסיסים,
והקדיש שירים לחטופים ולהרוגים ולפצועים בבלומפילד
והכניס ספר תורה ללוחמים ולמשפחות
^^^^^^^התיק נסגר עקב חוסר בהוכחות הוא ממש לא זכאי
הוא כן זכאי לב שלי
^^^אה אז כשאת אומרת את זה ככה אפשר לשכוח את הקטע של כל ההטרדות המקרי אונס וכל אלה
הרי הבן אדם מלך..
^^הוא לא התיק נסגר כי לא היו הוכחות
הבן אדם לא ידע קודם כל שהן קטינות זה דבר ראשון
הן הודו בזה רק אחרי זה
הבנות שכבו איתו בהסכמה כי הן באותו זמן עבדו בזנות
כמה עיוורות הבנות שמעריצות אותו זה לא ייאמן הבנאדם אנס איך אתן לא רואות את זה
לפעמים כן לפעמים לא
אני ממש לא מצדיקה אותו ולא מגנה עליו כששואלים אותי על זה , גם כי אני לא הכי בקיעה בנושא ואני מרגישה שאם אני לא חוקרת את זה עד הסוף אין לי כלכך מילה וגם כי התיק נסגר וברגע שהתיק נסגר אין מה לדבר בכלל
אבל מצד שני קשה לי לשמוע על זה כי זה נשים בסופו של דבר ואני כן מרגישה קצת רע עם זה שיש האשמות וזה אבל כיף לי בהופעות ואני נהנת מהשירים מה אני אעשה
בקיצור, אני לא מכחישה , לא מגנה , פשוט לא מדברת על זה מהסיבה שרשמתי כאן
אנונימית