6 תשובות
תנסי לבקש ללכת לשירותים או לעשות סיבוב או לשבת קצת בחוץ... לצערי אין כל כך מה לעשות עם כאבי בטן אבל אם את חושבת שזה מרעב אז תנסי לאכול משהו קטן בביסים קטנים ואולי זה יעזור קצת מקווה שתרגישי יותר טוב❤
זה חופש הגדול, אין בית ספר את כתבת את זה לפני 4 שעות, תקחי אקמול
יש לך כדור בתיק אולי?
או שאת יכולה לבקש מחברה קרובה?
ויש תמיד את התה המגעיל של חדר מורים
או שאת יכולה לבקש מחברה קרובה?
ויש תמיד את התה המגעיל של חדר מורים
תנסי לבקש ממישהי כדור אם יש לה
למה את בבצפר לכי הביתה ותישני
שואל השאלה:
^אני עוזרת בבית ספר לשכבות הנמוכות
^אני עוזרת בבית ספר לשכבות הנמוכות
באותו הנושא: