8 תשובות
מה את עושה בעבודה השנייה ? את בפרונט שם? או שזאת עבודה נסתרת כזאת , ככל הנראה שיראו אותך מישהו משהו , יכול להיות גם שלא אבל הסיכוי גבוה
שואל השאלה:
זה כמו מתחם קטן בצד השני של הקניון, העברה של הפעלות יצירה לילדים..
זה כמו מתחם קטן בצד השני של הקניון, העברה של הפעלות יצירה לילדים..
אנונימית
זה להיות סוכנת חשאית , תעשי מה שאת חושבת , אם זה משתלם אז לכי על זה
עבודות יש המון , הזדמנויות של מאני פי 3! רק פעם בחיים
או שפשוט תסבירי לה את הסיתואציה ותבקשי ממנה שתאפשר לך לעבור לעבוד שם
אין טעם להיות שקרן
אין טעם להיות שקרן
שואל השאלה:
אני ממש לא שואלת אותה אם לעבוד בעוד מקום..
אני רק מתלבטת אם זה שווה את זה
אני ממש לא שואלת אותה אם לעבוד בעוד מקום..
אני רק מתלבטת אם זה שווה את זה
אנונימית
שווה
לא כזה קשה למצוא עבודה חדשה גם במידה והיא תתפוס אותך
לא כזה קשה למצוא עבודה חדשה גם במידה והיא תתפוס אותך
שואל השאלה:
כן אני פשוט מעל שנה שם כבר..
אז פחות הייתי רוצה להתחיל לחפש עבודה חדשה
כן אני פשוט מעל שנה שם כבר..
אז פחות הייתי רוצה להתחיל לחפש עבודה חדשה
אנונימית
באותו הנושא: