7 תשובות
אני אשאל אותם
להרים טלפון לנסראללה לשאול?
שואל השאלה:
כןן
כןן
אנונימית
זה נראה ככה , אבל אני מקווה שלא תהיה מלחמה
אין לי דרך לדעת.
כן,נקווה לטוב
יש תחושת בטן שבאמצע יולי יהיה משהו,אבל אני מאוד מקווה שאנחנו ניזום את זה
באותו הנושא: