11 תשובות
כן אבל אופי יותר חושב
אח יקר אתה לא צריך שום דעה מאף אחד. תאהב את איך שאתה.
כן
דבר שני אופי יותר חשוב מגוף
כןן, סמאש
אנונימית
(גבר אומר) קודם כל מה הבעיה בזה וחוץ מזה הכי חשוב אופי (ולרוב אני לא מסכים עם זה)
כן בעיקרון אצלי זה יותר עניין של אופי
לא, אני לסבית.
שואל השאלה:
רזה מידי נכון?