6 תשובות
אולי, למה שנדע?
זה בטח יהיה כמו לפני שנתיים שאמרו להם שזה הזעקה אמיתית ושילכו למרחב מוגן ואז יעדכנו אותם אם המשפחות שלהם בסדר
אנונימית
תהיה מלחמה וכל מה שמעניין אתכם זה האח הגדול?
כן נראלי
יש לי שאלה אל השאלה
יש דיירים שהם אמרו שהם נכנסו לאח הגדול כדי להיות מנותקים מהמציאות כדי להיות בעולם אחר
אז אני לא חושבת שהסיבה שכאילו להם שיש מלחמה בלבנון אלא אם יהיה משהו אצלם כמו אזעקה או דבר כזה או אחר
יש דיירים שהם אמרו שהם נכנסו לאח הגדול כדי להיות מנותקים מהמציאות כדי להיות בעולם אחר
אז אני לא חושבת שהסיבה שכאילו להם שיש מלחמה בלבנון אלא אם יהיה משהו אצלם כמו אזעקה או דבר כזה או אחר
הם יצאו מבית האח.
מה נראה לכם? חחח מצחיקים בגלל זה ממהרים לסגור את העונה
יש גברים עם צו מילואים.. אנשי הפקה, ומלחמה עם חיזבאלה זה לא צוק איתן שלחמאס לא היה יכולות לירות עד למרכז/ירושלים
מה נראה לכם? חחח מצחיקים בגלל זה ממהרים לסגור את העונה
יש גברים עם צו מילואים.. אנשי הפקה, ומלחמה עם חיזבאלה זה לא צוק איתן שלחמאס לא היה יכולות לירות עד למרכז/ירושלים
אנונימית