7 תשובות
את חולה בקיץ
אז זה כן הגיוני
אז זה כן הגיוני
תילכי לרופא
כן הגיוני בכל עונה
תרגישי טוב❤
תרגישי טוב❤
כן, אני גם הייתי לפני שבועיים בערך
אם אתה ישן עם מזגן כל הקיץ עם טמפרטורה נמוכה אז כן
כן
^הלילה