14 תשובות
ממש לא, זה מחמיא:)
אנונימיתת
לא נעלבת
אבל כן מתעלמת לא הולכת לומר יואו תודה או משהו
הייתי מובכת וקצת מתעצבנת.. אבל לא נעלבת
אני לא רואה בזה עלבון, זאת אומרת באיזשהו מקום זה פוגע כי זה הופך אותי לפחותה מבחינה ערכית. אבל בצורה דיי מעוותת זה גם מחמיא (:
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני כאילו שיא השמורה וגם צנועה ( דתייה) אז זה הרגיש לי זול כזה
אנונימי
איכס כל הבנות שאמרו שהן לא היו נעלבות
פשוט לזרוק אתכן!
בן 16
עדיף שתגיד משהו כמו יפה ולא משהו כזה, אני אישית הייתי מייחסת לזה יותר משמעות.
אנונימי
מה יש להעלב לבן 15
לא צריך לקחת ברצינות משהו שאיזה שני בנים משועממים אמרו
אני הייתי נעלבת.. כי זה אומר שהוא מסתכל עלי בצורה מינית.. אם הוא היה באמת חושב שאני נראית טוב הוא היה אומר לי שאני יפה..
ולגבי זה שאת דתייה - או שהוא צחק עליך כי יש הרבה חארות שנטפלים לדתיות או שהוא אמר את זה כי הוא באמת חשב שאת שמורה ובגלל שהוא ערס אז ככה הוא מתבטא ויצא לו להגיד את זה..
אנונימית
לא היה לי אכפת בשיט ><
זה לא היה מציק לי ולא היה מרגש אותי.. הייתי מתעלמת.
זה לא היה מעליב אותי... אבל זה לא משהו שהייתי רוצה שיקרה כאילו עם הם היו באים ומתחילי איתי כמו בני אדם זה הרבה יותר מכבד.. ולא כמו הבנים של היום שצועקים לך איזה תחת או שורקים לך... מתי הם יבינו שאני לא כלב?! וזה היה מעצבן אותי שבנים לא יודעים להתחיל עם בנות..
למה להעלב זה מחמאה לא?..
אנונימי
לא, זה קצת מעצבן, מנפח ת'אגו, אבל ממש לא מעליב