22 תשובות
מה??
אנונימית
למה שתתנשק עם גברים אחרים אם יש לך חברה
לא הבנתי את/ה בן או בת??
תגיד לה להחליף מגדר
אולי אתה פשוט לא אהבת את זה וזה עשה לך טראומה קטנה
אולי אתה לא סטריט
שואל השאלה:
אני בת
אנונימי
זה בסדר לא ליהות סטריט. זה לא בסדר לבגוד או לרצות לבגוד בחברה שלך
יש לי כל כך הרבה שאלות
אנונימית
אה אז את לא לסבית
אותה שאלה למה שתרצי להתנשק עם גברים אחרים אם יש לך חבר
שואל השאלה:
לא התנשקתי באמת עם חברה שלי זה היה כזה סתם נשיקה כמו נשיקה בלחי פשןט בפה
אנונימי
אה אומיגד
למה אני קולטת לאט
וואי אני פיפי אני משתינה
אנונימית
אתם זוג?
אה אז אולי את ביסקסואל
הבנתי אותך, את וידידה שלך התנשקתן פיקה ועכשיו את רוצה להתחיל להתנשק בכללי יעני הפעם הראשונה, נכון?
אם כן זה עוצב לבזבז פעם ראשונה על החברה הכי טובה
למה שתנשקי את חברה שלך שיש לה חבר בזמן שאת רצית להתנשק עם חבר שלך מה בגדת בחבר שלך עם חברה שלך?
או שאת רוצה להתנשק עם החבר שלה?
אנונימית
לא חושבת שיש לה חבר
לא הבנתי חשבתי שאת לסבית ואז הבנת שאת לא