10 תשובות
כן, מעבר לזה בעיניי זה לא משנה העיקר האופי
עזוב אחי אני גמור אני יותר נמוך ממך
איזה גובה אתה^
אנונימית
רק אם אני אוהבת את האופי
מבחינת הגובה כן אבל יש דברים יותר חשובים מגובה
171 עצוב לי
אבל גם ככה תמיד הלך לי עם בנות שהן 10 סנטימטר מתחתיי, ככה שהגובה היה בסדר
^ מה זה גובה מושלם מה יש לך
אנונימית