15 תשובות
בייביסיטר
כל עבודה בשחור
שואל השאלה:
לא בייביסיטר , עבודה עם משכורת...
אנונימית
שואל השאלה:
עבודה עם משכורת מסודרת , מקום עבודה , לא בייביסיטר וכאלט
אנונימית
תחכי עד לחורף ואז תשאלי דוכנים בקניון בטוח מישהו יגיד לך כן בגלל שזה בחורף וכולם מתפטרים
שואל השאלה:
אני רוצה עכשיו... כי חופש
אנונימית
כי עכשיו נגיד לא תמצאי בשום מקום כי כבר קיץ וכולם תפסו משרות
נו אבל נזכרת מאוחר מידי..
שואל השאלה:
אבל,שאלתי לגבי מקום עבודה שמקבלים בגיח הסה , לא שאחתי אם לקחו משרות ומתי ללכת לעבוד
אנונימית
שואל השאלה:
לא נזכרתי מאוחר מידי, מלא צריכים עובדים והתקשרתי למלא פשוט לרוב הם מקבלים מגיל 16...
אנונימית
אבל אין, את גם מתחת ל16 וגם כבר התחיל הקיץ. את יותר ממוזמנת לשאול מקומות ולחפש אבל אני פשוט אומרת לך מראש שעכשיו יהיה לך הרבה יותר קשה למצוא
שואל השאלה:
שאלתי אמרו שיחסרו אלי ... בריבר . אבל אני מחפשת עוד מקומות אופציונלים
אנונימית
תשאלי בכל מקום
שואל השאלה:
מה אין? הרגע אמרתי שמלא שהתקשרתי כן היו צריכים עובדים....
אנונימית
נו אז לכי ותחפרי להם שיקבלו אותך