3 תשובות
סתם מסקרנות, איך השעות אצלך? אני מתגייס בקרוב ליחידת ההסרטה של פקע"ר ולהבנתי זה בסיס סגור כרגע
שואל השאלה:
זה ממש תלוי במקום
אני יוצאת חמשושים ועובדת במשרד עד שש בערב בערך
אנונימית
שואל השאלה:
איך לעשות את זה?
אני מפחדת שאם אני אלך לקב"ן או אגיש 55 פשוט יעבירו אותי תפקיד. לא עברתי קורס
אנונימית