4 תשובות
70 זה ממש אחלה. אין שום דבר שלא פתוח לך חוץ משחקים אם אני לא טועה. עכשיו שחקים אפשר לקבל רק עם דפר 90 וציונים ממש גבוהים בהכל (נגיד 9,9,9,9 זה הכי גבוה)
אבל אין לך מה להפסיד כי לוקחים את הציון הכי גבוה אז למה לא בתכלס;)
את יכולה לנסות לערער אבל זה ציון ממש סבבה ומעבר לתנאי סף ברוב היחידות שתנסי להתמיין אליהן
תלוי איזה תפקיד את רוצה.
אם את רוצה תפקיד שמצריך דפ"ר 80 או 90 אז כן, תנסי לקבל דפ"ר גבוה יותר אבל אם לא אז לא, דפ"ר 70 זה די מעולה
לדעתי מיותר