התחברות
הרשמה
אם אני ילידת פברואר באיזה מועד אתגייס?
1 ביולי 2024, 07:59
גיל
ציונים
צו ראשון
חיילים
2 תשובות
אין לנו איך לדעת זה מה שהצבא מחליט
נ
נֶאֱבֶדֶת בַּחָלָל
תלוי בתפקיד שלך וצורכי צה"ל
"
"ילד פרח"
באותו הנושא:
אם אני ילידת ספטמבר 2001 באיזה חודש ושנה אני אתגייס?
אני ילידת נובמבר, זה הגיוני שאני אתגייס לצהל באוגוסט נגיד כשאני עדיין בת 17?
אם אני ילידת דצמבר אבל מהקטנות זה אומר שאני אתגייס איזה חצי שנה אחרי כולם לא?
אם לא מפרסמים את הציונים של הבגרויות של מועדי פברואר עד מועדי אפריל,
אם אני ילידת 2005, כיום בת 14, באיזו שנה אהיה בת עשרים
איך זה הגיוני שאני ילידת פברואר 2003 ולא קיבלתי צו ראשון וכמה ילדים שהם יותר קטנים ממני קיבלו לפניי?
סיימתי ט' ואני ילידת נובמבר 2009, באיזה עבודות אוכל לעבוד בחופש?
נולדתי בפברואר ואני בכיתה י, באיזה חודש אני אתגייס עוד שנתיים?
מתי אני אתגייס אם אני יליד פברואר 2007?
אם אני ילידת 2006 בכיתה י' אז באיזה כיתה הייתי ב2010?
אם אני ילידת 2006 בכיתה י' באיזה שנה אני אמורה להיות בגן חובה ובכיתה א'?