2 תשובות
סתם! את נשמעת בחורה מקסימה ! איזה נחמד לשמוע שמישהו רוצה אותך, מקווה שהוא בן אדם טוב, אז אוקי תקשיבי מה שאת צריכה לעשות זה ללכת לפי הלב שלך לא משנה מה , אומנם הוא רוצה אותך אבל זה לא הרגש שלך כרגע , אולי זה ישתנה בעתיד מי יודע! אבל בנתיים יש לך בטוח חברה מקסימה שתמיד איתך לא משנה מה שהיא בטח המועדפת עליך,תדברי איתה היא נראית לי חכמה מאוד ;)