6 תשובות
תשתמש במה שבא לך, זה לא אמור להפריע לאף אחד
רייזר נחשבים למותג גיימינג איכותי ואפילו יקר קצת(באופן טוב כן?)אל תיתן להם שהם כנראה לא יודעים כלום להשפיע עליך
אני משתמש בעכבר שלהם והוא ממש טוב
הם יכולים לצחוק עד מחר. אתה בחרת בלהיות שפוי ולא לבזבז הרבה כסף על הדברים האלה. בחירה חכמה
אנונימי
אחלה ריזר
משחק עם עכבר רייזר אחד הקניות הטובות שיצא לי לעשות לשחק איתו כבר כמעט שנתיים קניתי את הבאסיליסק האלחוטי אבל לא הפרו האחד היותר זול עלה לי איזה 200 בערך טיפה יותר