התחברות הרשמה

מה אומרים? (ניגנתי בפסנתר) - קישור מצורף

כמובן שאני המשיך
אבל זה בנתיים
מה חושבים?
29 ביוני 2024, 18:06
פסנתרנגינה    
3 תשובות
מדהים! הנגינה שלך נוגעת בנימי נפשי.
ד
דר סטפס
יפה. צריך רק לשמור על קצב אחיד
A
Almog :D
שואל השאלה:
כןן נכון
פשוט הרבה זמן לא ניגנתי אז קצת מוזר לי^^
א
אשליה יפה
באותו הנושא:
אם אתמול ניגנתי בפסנתר..
ניגנתי קטע קצר בפסנתר, מישהו יודע מה שמו?
ניגנתי את Love of my life על פסנתר
ניגנתי בפסנתר "דספסיטו", כמה מתוך 10 הייתם מדרגים?
ניגנתי את הריף פסנתר מהשיר lavender של marillion,יצא דומה?מה דעתכם?
ניגנתי משהו בפסנתר איך יצא?
למה אומרים שמי שמנגן בפסנתר הציפורנים שלו יותר קצרות
ניגנתי את Blinding Lights של The Weeknd בפסנתר. נקודות לשיפור?
ניגנתי את Faded בפסנתר, עצות מכם לשיפור?
אם מישהו אומר שהוא מגנן רק מנגינות קלאסיות בפסנתר מה זה אומר?
היי ניגנתי שיר בפסנתר