8 תשובות
בונו נו פיקו
שואל השאלה:
חה חה
חה חה
אנונימית
נהנה
אנטר אטהר
אנונימית
אוניצאן
פרוטס באסקט!
מתקפת הטיטאנים זה מטורף!!!
האנימה האהובה עליי היא bubble (אבל זה סרט)
הסדרת אנימה האהובה היא noragami
סדרה רומנטית snow white with the red hair. אני זוכרת שראיתי את זה לפני כמה שנים זה היה ממש חמוד
הסדרת אנימה האהובה היא noragami
סדרה רומנטית snow white with the red hair. אני זוכרת שראיתי את זה לפני כמה שנים זה היה ממש חמוד