3 תשובות
גם אני גרה בעפולה
למה עוחה 180 שקל?
180? אולי לנסוע לשם 5 פעמים הלוך חזור זה 180, וגם זה לא בטוח. מקסימום 30 ש''ח ואני מגזים
באותו הנושא: