4 תשובות
שואל השאלה:
אוקי תודהה
אוקי תודהה
אנונימית
מעניין, אולי תלכי לאורתודנט ותגידי לו על זה, כי אין סיכוי, הוא לקח את המדידות שלך, בכל מקרה, גם הפלטה שלי ככה ואמר שזה בסדר גמור, כי זה אומר שהשיניים במקום, ואם יש לחץ השיניים טיפה זזו, ובדיוק כאן המטרה של הפלטה, לשמר את הצורה של השיניים מהגשר
שואל השאלה:
כע אבל זה ממש יוצא בקלות עם הלשון, זה מחזיק את השיניים ככה? כאילו זה גדול מידי
כע אבל זה ממש יוצא בקלות עם הלשון, זה מחזיק את השיניים ככה? כאילו זה גדול מידי
אנונימית
לא, זה נועד בשביל לשמור על צורת השיניים שלך ושהשיניים לא יזוזו, אין סיבה להחליף
באותו הנושא: