5 תשובות
אויש לא נעים.. לא נעים.
אבל תכלס אם את אהבת אותו ראשונה. והוא גם אוהב אותך אז.. את יודעת
נראלי תדברי איתה ותגידי לה שאת אוהבת אותו כבר חודשים
שואל השאלה:
עם מי אתם חושבים שאני צריכה לדבר קודם ? עם חברה שלי ולספר לה הכל או עם ידיד שלי ולבדוק אם הוא באמת בעניין ולספר לו מה אני מרגישה
קודם כל עם החברה כי ככה או ככה עדיין היה לך קראש עליו
למות
שואל השאלה:
מעדכנת שדברתי עם החברה וספרתי לה ממתי אני מרגישה ככה והיא אמרה לי שהכל טוב ושאני מכירה אותו הרבה זמן ופתחתי רגשות והיא בסך הכל חושבת שהוא חמוד ולא מעבר וגם יעצה לי מה לעשות בנוגע אליו
תודה על כל העזרה ❤