9 תשובות
קונים
אנונימי
קונים באמצעות ויבאקס / מחכים לכל מיני חגים שבהם *לפעמים* יש סקינים חינמיים / פשוט חוסכים מהויבקאס שמקבלים חינם
שואל השאלה:
אני משחק כבר איזה שבועיים רצוף ושעתיים ביום ולא קיבלתי כלום רק סתם איזה מצנחים וצבע לאיזה סירה ואני רוצה לקבל סקינים וריקודים וכאלה כי לכולם יש ורק לי אין בינתיים ואני לא מבין איך אנשים משיגים את זה בכלל
אני משחק כבר איזה שבועיים רצוף ושעתיים ביום ולא קיבלתי כלום רק סתם איזה מצנחים וצבע לאיזה סירה ואני רוצה לקבל סקינים וריקודים וכאלה כי לכולם יש ורק לי אין בינתיים ואני לא מבין איך אנשים משיגים את זה בכלל
שואל השאלה:
וגם לחסוך זה נראלי הרבה מאוד זמן כי בעונה אתה מקבל 300 ויבאקס בחינם ולבטל פאס צריך 950 אז לחכות ארבע עונות זה...
וגם לחסוך זה נראלי הרבה מאוד זמן כי בעונה אתה מקבל 300 ויבאקס בחינם ולבטל פאס צריך 950 אז לחכות ארבע עונות זה...
שואל השאלה:
וגם אני לא רוצה לבזבז כסף
וגם אני לא רוצה לבזבז כסף
שואל השאלה:
תגידו ומה לגבי המשימות האלו אני רואה שם מין פרצוף של סקין כלשהו אז מה יהיה אם אני אבצע אותן? זה יכול לתת לי תסקין
תגידו ומה לגבי המשימות האלו אני רואה שם מין פרצוף של סקין כלשהו אז מה יהיה אם אני אבצע אותן? זה יכול לתת לי תסקין
שואל השאלה:
ותגיד מניסיון כמה אתה משחק פורטנייט יש לך טיפים איך לחסוך משהו כי אני באמת רוצה ללמוד מהר כי התחלתי מאוחר אני בן 13 וזה קצת מביך כי אני גרוע יחסית לחברים שלי ואני באמת רוצה להשתפר
ותגיד מניסיון כמה אתה משחק פורטנייט יש לך טיפים איך לחסוך משהו כי אני באמת רוצה ללמוד מהר כי התחלתי מאוחר אני בן 13 וזה קצת מביך כי אני גרוע יחסית לחברים שלי ואני באמת רוצה להשתפר
שואל השאלה:
טוב, תודה לך אח יקר תודה שעזרת לי עד-2 בלילה לא כך אחד היה עושה את זה, מעריך את זה מאוד
טוב, תודה לך אח יקר תודה שעזרת לי עד-2 בלילה לא כך אחד היה עושה את זה, מעריך את זה מאוד
קונים קונים וקונים הלופ לא נגמר