24 תשובות
שואל השאלה:
דבר ראשון ההורים שלי ממש לא מרוצים מזה ודבר שני אני ממש לא חושבת שאני אמורה להיות במבר זאת כיתה שמגבילה אותי מלעשות את המגמות שאני רוצה וגם את תעודת הבגרות שאני רוצה להוציא. אשמתי שהמלחמה השפיע עליי לרעה ועל המוטיבציה שלי ללמוד?
דבר ראשון ההורים שלי ממש לא מרוצים מזה ודבר שני אני ממש לא חושבת שאני אמורה להיות במבר זאת כיתה שמגבילה אותי מלעשות את המגמות שאני רוצה וגם את תעודת הבגרות שאני רוצה להוציא. אשמתי שהמלחמה השפיע עליי לרעה ועל המוטיבציה שלי ללמוד?
אנונימית
תשחררי
אם את צריכה להיות שם כנראה את צריכה להיות שם (לא מבחינה לימודית)
תנסי לזרום ולנסות
ואחרכך תראי איך הולך
זה לא תמיד לרעה
אם את צריכה להיות שם כנראה את צריכה להיות שם (לא מבחינה לימודית)
תנסי לזרום ולנסות
ואחרכך תראי איך הולך
זה לא תמיד לרעה
תנסי לערער שוב
עדיף מלא לנסות בכלל
עדיף מלא לנסות בכלל
שואל השאלה:
אז אצלי זה ממש לא ככה גם לא נתנו לי לבחור מגמה בחרו לי את המגמה ואני כנראה לא אוכל לעשות 4 יחל מתמטיקה אלא 3
אז אצלי זה ממש לא ככה גם לא נתנו לי לבחור מגמה בחרו לי את המגמה ואני כנראה לא אוכל לעשות 4 יחל מתמטיקה אלא 3
אנונימית
שואל השאלה:
^ אז מה אני אכתוב להם פשוט אותו הדבר בנוסח שונה?
^ אז מה אני אכתוב להם פשוט אותו הדבר בנוסח שונה?
אנונימית
כן האמת שזה מצב מגעיל
נקווה שהם יחשבו על זה
ואם לא תזכרי שאם החיים הביאו אותך לשם למרות שעשית הכל כדי שזה לא יקרה כנראה שיש שם משהו שיעורים שאת צריכה לעבור או אנשים שאת צריכה להכיר והדברים האלה הם בשבילך ואת עוד תגידי עליהם תודה
זה מה שאני מאמינה בו בסופו של דבר וזה עוזר להתמודד במצבים שאת לא מצליחה לשנות כי תכלס זה נכון זה פשוט דרך וצורת מחשבה
נקווה שהם יחשבו על זה
ואם לא תזכרי שאם החיים הביאו אותך לשם למרות שעשית הכל כדי שזה לא יקרה כנראה שיש שם משהו שיעורים שאת צריכה לעבור או אנשים שאת צריכה להכיר והדברים האלה הם בשבילך ואת עוד תגידי עליהם תודה
זה מה שאני מאמינה בו בסופו של דבר וזה עוזר להתמודד במצבים שאת לא מצליחה לשנות כי תכלס זה נכון זה פשוט דרך וצורת מחשבה
כן
תנסי^^^
וואי איכס אז זה ממש מטומטם אצלכם אצלנו זה גם מבחירה אף אחד לא יחריך אותך להיות שם הם לא יכולים לעשות את זה במיוחד בלי אישור הורים
אני הייתי במבר וזה בסדר גמור. להפך, מקלים עלייך שם
אין לך מה להגיש שוב כי גם אני ניסיתי לערער כמה פעמים ולא נתנו לי
אם ממש קריטי לך, תשפרי ציונים ויעלו אותך
אין לך מה להגיש שוב כי גם אני ניסיתי לערער כמה פעמים ולא נתנו לי
אם ממש קריטי לך, תשפרי ציונים ויעלו אותך
שואל השאלה:
^^^^^וואי איזו מהממת את לפחות יש איזה תקווה למשהו חחח אקווה שיצא לי רק טוב מזה שיהיה לך סופש מהמם 3>>
^^^^^וואי איזו מהממת את לפחות יש איזה תקווה למשהו חחח אקווה שיצא לי רק טוב מזה שיהיה לך סופש מהמם 3>>
אנונימית
אני חד משמעית מאמינה שיצא לך טוב גם אם תצליחי לשנות את זה וגם אם לא
❤❤❤
❤❤❤
זה בשבילך,
מה רע ב מב"ר?
וואי זה ממש לא נכון בכיתת מבר את פשוט לומדת לבגרות בלי כל מני דברים שלא צריך
אצלי לפחות אני יכולה לעשות כמה יחידות שאני רוצה במתמטיקה ובאנגלית ובאיזה מגמה שאני רוצה להיות
זה פשוט יותר עזרה ויותר צומת לב
אצלי לפחות אני יכולה לעשות כמה יחידות שאני רוצה במתמטיקה ובאנגלית ובאיזה מגמה שאני רוצה להיות
זה פשוט יותר עזרה ויותר צומת לב
שואל השאלה:
על ציונים והיעדרויות מה שמוזר זה שבמחצית הראשונה אמרו לי שיש מגמת עלייה ואמרו שאם אמשיך ככה יעלו אותי למדעית ובאמצע המחצית השנייה אמרו לי שאני על תנאי למבר ובסוף החליטו שאני יורדת סופית
על ציונים והיעדרויות מה שמוזר זה שבמחצית הראשונה אמרו לי שיש מגמת עלייה ואמרו שאם אמשיך ככה יעלו אותי למדעית ובאמצע המחצית השנייה אמרו לי שאני על תנאי למבר ובסוף החליטו שאני יורדת סופית
אנונימית
שואל השאלה:
זה מה שאני מנסה עזבי בשנתיים הראשונות של החטיבה הייתי במדעית ואז הורידו אותי לרגילה והאחראית בכלל רצתה להוריד אותי לאומץ וברגע שהיא שמעה שהייתי במדעית היא פשוט התנהגה כיאלו היא עושה לי טובה שהיא שמה אותי במקום במבר
זה מה שאני מנסה עזבי בשנתיים הראשונות של החטיבה הייתי במדעית ואז הורידו אותי לרגילה והאחראית בכלל רצתה להוריד אותי לאומץ וברגע שהיא שמעה שהייתי במדעית היא פשוט התנהגה כיאלו היא עושה לי טובה שהיא שמה אותי במקום במבר
אנונימית
שואל השאלה:
אני ממש מסכימה איתך
אני ממש מסכימה איתך
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה לך על המוטיבציהה שיהיה לך סופש מהמםם
תודה רבה לך על המוטיבציהה שיהיה לך סופש מהמםם
אנונימית
היי, אני לא יודעת איך זה בבית ספר שלך אבל אצלי אפשר לעשות כמה יחידות שרוצים ואפשר לבחור את המגמה שאת רוצה בתנאי שאת מתאימה לה(מבחינת ציונים ויח"ל אנגלית מתמטיקה). בנוסף אפשר לעשות שם 5 אנגלית ו5 מתמטיקה.
אבל יש לכיתה הזאת גם חסרונות שאי אפשר לעשות שתי מגמות ולפעמים קשה להתרכז שם בגלל הרעש שעושים. אני אישית נמצאת שם ולא ממליצה על הכיתה הזאת
אבל יש לכיתה הזאת גם חסרונות שאי אפשר לעשות שתי מגמות ולפעמים קשה להתרכז שם בגלל הרעש שעושים. אני אישית נמצאת שם ולא ממליצה על הכיתה הזאת
אנונימית
כיתה ח הייתי במבר ובסוף שנה ביקשתי להיות בכיתה רגילה כשאני יהיה בכיתה ט וזאת הטעות הכי גדולה שעשיתי לשמחתי החזירו אותי למבר, תהיהי במבר מקסימום תראי שלא מתאים לך תבקשי לצאת במחצית ב
אמאלה למה מעודדים פה אם את לא רוצה
גם אם מבר יקל עלייך ויעזור לך, אז זה לא נותן לך להיות במגמות שאת רוצה וביחידות אל תסכימי
תחפרי להם
גם אם מבר יקל עלייך ויעזור לך, אז זה לא נותן לך להיות במגמות שאת רוצה וביחידות אל תסכימי
תחפרי להם
שואל השאלה:
איפה זה כתוב בדיוק?
איפה זה כתוב בדיוק?
אנונימית
תנסי לדעתי... אני מבינה מה את אומרת.... רוב הסיכויים שאם תיכנסי, יהיה יותר קשה לבקש מהם לעבור. תנסי לא יצליח לך לא נורא לכי על זה, ומקסימום עם לא יהיה לך שוב תפני אליהם שוב ותומרי להם שלא טוב לך שם
אנונימית