7 תשובות
שואל השאלה:
אוף טוב תודה אז לא צריך שלא יהרס לי תודה על ההתחשבות חחח
אנונימית
שואל השאלה:
אמלהה סיימתי את פרק 3 ואני בהלם נראלי לא הייתי אמורה להציל את אבא של קלואי
למה היא בכיסא גלגלים ודפאק
אנונימית
שואל השאלה:
דיי אני בשוק לר ציפיתי לזה חשבתי שזה ישנה אותה שהיא כאילו תהיה נורמלית וכזה לא פאנקיסטית כזאת אבל לא חשבתי שיקרה לה משהו
אנונימית
תקשיבי באמת שחבל שנגיד לך
עדיף לך לא לדעת יותר כיף ככה
וואלה לא בא לי להגידד כי זה ממש הורס
חכי יש לך עוד המון