9 תשובות
הגיוני שהיית בהלם שקרובת משפחה שלך הוציאה שיר כי זה מפתיע אלא אם היא ממש** אוהבת מוזיקה והיא רצתה לעשות את זה הרבה זמן אני נגיד הייתי תומכת ומעלה לה
מזל טוב??
הייתי מתה מצחוק
שואל השאלה:
^למה?
הייתי נפגעת שהוא לא סיפר לי חח
סתם לא הייתי, אבל כן הייתי שמחה בשבילו
אבא שלי נגיד הוציא שני אלבומים, זה מוזר לי שמישהו יעבור תהליך כזה של הוצאת שיר בלי לחלוק עם האנשים שקרובים אליו. נגיד כל שיר שאני כותבת או אפילו רק לחן אני משמיעה למשפחה ולחברים שלי ישר. אבל לא יודעת אולי יש כאלה שרוצים לעבור את זה לבד בפרטיות אני מניחה
הייתי רוצה לשמוע וצוחק אם זה היה גרוע
אקווה שזה באמת שיר טוב ולא סתם שיר פופ עם מילים מוזרות ותומכת כמובן
כן כנראה גם שהייתי בהלם
שואל השאלה:
^אם סיפרו לך ופשוט היית יום אחד נכנסת ליוטיוב רואה את זה, איך היית מגיבה?