7 תשובות
חיים
אנונימית
לדעתי פרידה הזוכה
גם לפי הסקרים והאהבה ברשת היא היחידה שמקבלת כמות גדולה, היא נפלה על עונה טובה שאין מספיק דומיננטים
גם לפי הסקרים והאהבה ברשת היא היחידה שמקבלת כמות גדולה, היא נפלה על עונה טובה שאין מספיק דומיננטים
אנונימית
פרידה כפרה עלייה
^ויש בעונה הרבה דיירים דומיננטים כמו עידן, הדר, אור, אורית ועוד, פשוט הם לא אהובים בחוץ
^ויש בעונה הרבה דיירים דומיננטים כמו עידן, הדר, אור, אורית ועוד, פשוט הם לא אהובים בחוץ
פרידה
פרידה. ויש הרבה דומיננטים אבל ההפקה לא נותנת להם במה וזמן מסך ההפקה מקדמת את הדר ופרידה. בלי סיבה הדר משעממת היא חופרת ומדברת שטויות וחשה מעצמה, אור ואורית יותר מעניינים
אנונימי
אני מקווה שלא פרידה
היא בחורה טובה אבל היא לא מעניינת
גם אם היא תצא לא ירגישו אותה
היא בחורה טובה אבל היא לא מעניינת
גם אם היא תצא לא ירגישו אותה
אנונימית
^^^^
כן לזה התכוונתי שיש דומיננטים כמו אורית ואור אבל הם לא פייבוריטים לזכיה(אפילו שנואים) אז נשארנו עם פרידה
ועידן 50/50 קשה לי להאמין שיזכה
^^^ בדיוק מקדמים את הדר ופרידה כי כל עונה חייב יעני "אויבות"
כן לזה התכוונתי שיש דומיננטים כמו אורית ואור אבל הם לא פייבוריטים לזכיה(אפילו שנואים) אז נשארנו עם פרידה
ועידן 50/50 קשה לי להאמין שיזכה
^^^ בדיוק מקדמים את הדר ופרידה כי כל עונה חייב יעני "אויבות"
אנונימית