עשיתי בדיקת ראייה וקיבלתי 6\6 בשתי העיניים ובצו ראשון שמו לי שני סעיפים :
שמו לי שני סעיפים: ליקוי בחדות ראייה תיקון הראייה באמצעות משקפיים/ עדשות מגע
עכשיו אני רואה מצויין ואני לא מרכיב משקפיים או עדשות וגם עשיתי בדיקות רפואיות לגדנ"ע צלילה וגם שם בדקו לי את הראייה וקיבלתי 6/6 עכשיו השאלה זה יכול להיות שעשו טעות? והאם הסעיפים האלו פוסלים שייטת ויחידות מובחרות?