8 תשובות
תנסי לשייף אם זה לא עטבר תשימי שמן עץ התא
תלכי לרופא
זה צהוב וירוק כזה נכון?
לדעתי תלכי לקופחת חולים הם יורידו לך את זה
לדעתי תלכי לקופחת חולים הם יורידו לך את זה
היה לי את זה פעם
ירדימו לך את היד בזריקה
ויחתכו את זה
ויחתכו את זה
שואל השאלה:
^^איך הם מורידים את זה? זה כואב?
^^איך הם מורידים את זה? זה כואב?
אנונימית
לא כואב בכלל
לא מרגישים כלום ירדימו לך ת'יד
לא מרגישים כלום ירדימו לך ת'יד
זה קרה לך כי היית עם בניה בציפורניים או שסתם זה התחיל?
באותו הנושא: