8 תשובות
למה צריך לדכא
אני איתך
שואל השאלה:
^^^בשביל לשחרר רגשות חח
^^^בשביל לשחרר רגשות חח
אנונימי
כי לאף אחד לא אכפת
שואל השאלה:
^זה נשמע ממש מייאש מה שאת אומרת חח
אבל אני כן מאמין שיש עולם הבא ושכר ועונש והשאלה הזו מציקה לי
^זה נשמע ממש מייאש מה שאת אומרת חח
אבל אני כן מאמין שיש עולם הבא ושכר ועונש והשאלה הזו מציקה לי
אנונימי
ואם תגידי שלא אז תמותי ויפסיקו לשאול אותנו את זה? או שיום אחרי נתעורר וישאלו אותנו את זה שוב?
שואל השאלה:
^עדיף שישאלו שוב ושוב, אבל גם אם לא זה עדיף על פני לא לשאול בכלל
^עדיף שישאלו שוב ושוב, אבל גם אם לא זה עדיף על פני לא לשאול בכלל
אנונימי
אבל מה אז יהיה לך יום חרא ואז את תגידי שלא באלך לחיות ואת תמותי חנצח? נראה לי טיפה מלחיץ
באותו הנושא: