7 תשובות
חברות טובות
אוכלות את הראש
לאדעת
אני מכירה נועה אחת שהיא טיפה מעצבנת
אבל לא מכלילה, זה רק שם
אני מכירה נועה אחת שהיא טיפה מעצבנת
אבל לא מכלילה, זה רק שם
חפרניות
אני לא נוהג לשפוט אנשים לפי השם שלהם / להכליל את כולן
הקראש.. אבל אני כן מסכימה עם האנשים למעלה היא באמת די חופרת
ואולי גם מעצבנת לפעמים
ואולי גם מעצבנת לפעמים
יש כאלה שהם נחמדות ממש
ויש כאלה שהן ממש רעות
תלוי באופי שלהן
ויש כאלה שהן ממש רעות
תלוי באופי שלהן
באותו הנושא: