5 תשובות
זה לא נורא בכלל
מפעם אחת לא קורה כלום. ממש בקטנה
לא נורא תמשיכי כרגיל פשוט הכל בסדר
הכל טוב את שורפת קלוריות גם ככה
רק תוודאי שאת צורכת פחות קלוריות ממה שאת שורפת ביום
לא נורא העיקר הכמות