12 תשובות
אם אין עם מי לדבר עלהמצב
אז פשוט תעבירי את זה עד שתוכלי לצאת
אז פשוט תעבירי את זה עד שתוכלי לצאת
תחכי כמה שנים ותלכי לבסיס סגור
שואל השאלה:
אני אלך לפנימיה
אני אלך לפנימיה
אנונימית
זאת אופציה טובה
אמא בסיפור?
שואל השאלה:
היא בחול לשבועיים וכשהיא לא בבית אבא שלי נהיה הרבה יותר עצבני כי אין את אמא שלי שתעזור לי
היא בחול לשבועיים וכשהיא לא בבית אבא שלי נהיה הרבה יותר עצבני כי אין את אמא שלי שתעזור לי
אנונימית
אולי תלכי. לסבתא וסבא?
שואל השאלה:
אני לא בקשר איתם
הלוואי שהיה לי חברים לישון אצלם אבל אין
ואני יכולה פשוט להיות בחוץ לבד כאילו ללכת לעיר אחרת או משהו אבל אין לי כסף
אני לא בקשר איתם
הלוואי שהיה לי חברים לישון אצלם אבל אין
ואני יכולה פשוט להיות בחוץ לבד כאילו ללכת לעיר אחרת או משהו אבל אין לי כסף
אנונימית
זה לא נשמע רעיון טוב לדעתי תבדקי עם בני דודים
אם באמת אין לך אצל מי להיות פשוט תתעלמי מאבא שלך ותפני אליו רק ברגעים ספציפיים שכבר חייב
אה ותיזהרי מה שאת כותבת פה כי יש את 105
סיימ גירל
אנונימית
באותו הנושא: