16 תשובות
שני הומו ואז קמתי וראיתי שיש ביס בכרית
חלמתי לפני לפחות עשר שנים שמישהו בא לגנוב דברים מהבית שלי ואני ממש זוכרת את החלום ואיפה הייתי והכל וזה ממש מוזר שאני זוכרת, כנראה נבהלתי או משהו וזה נתקע לי במוח
חלמתי שחברה שלי מתערבת איתי על שווארמה שהמורה לא תבוא והיא הייתה ממש בטוחה בעצמה
ובגללה אני פספסתי את השיעור כי נשארתי לישון
ובגללה אני פספסתי את השיעור כי נשארתי לישון
שואל השאלה:
^^אימאלהה
^^אימאלהה
שואל השאלה:
בוכהה ^^
בוכהה ^^
^^^^ חחח כן גם אני לא הבנתי
אנונימי
חלמתי שאני ועוד מלא אנשים שאני מכיר התכנסנו אצלי בבית בשביל לצאת ביחד לטיול בפתח תקווה. כשהגענו לפתח תקווה, נכנסנו לקניון שהיה עליו שלט גדול מלבני בצבע טורקיז עם הכיתוב "להוט" עליו בצבע כתום. אני וילד שהיה בכיתה שלי בכיתה ו' עלינו קומה והלכנו לפעילות שבה ילדים קטנים ציירו על קנבסים, וחיקינו את הציורים שלהם. כשהטיול נגמר, התכנסנו שוב בבית שלי בשביל לרקוד סטפס.
שאני בת ים
חשבתי שאני היחיד עם החלומות ההזויים פרו מקס עד שראיתי את התשובה מעליי
שהלכתי לישון אצל ידידה שלי (היא לסבית תרגעו) וחלמתי שהיא מרחה לי לק בציפורניים, וכשהתעוררתי גיליתי שהיא באמת עשתה לי את זה כשישנתי (זה היה אחד באפריל באותו יום)
אנונימי
כמה ימים אחרי שראיתי סרט אימה חלמתי שיש דיבוק במישהו שאני לא מכיר והוא נמצא בבית שלי ומנסה להרוג את אבא שלי
וגם שאבא שלי נסע איתי ועם אמא שלי באוטו והחליט להתאבד ולהפיל את האוטו מאיזה צוק ולהרוג אותנו
וגם שאבא שלי נסע איתי ועם אמא שלי באוטו והחליט להתאבד ולהפיל את האוטו מאיזה צוק ולהרוג אותנו
אנונימי
שואל השאלה:
^^חחח הצחקת עם הזחל
^^חחח הצחקת עם הזחל
שואל השאלה:
linoya123456^^
חחח מבינה אותך גם לי זה ככה בחלומות
linoya123456^^
חחח מבינה אותך גם לי זה ככה בחלומות
^^זה היה כשהייתי בת 9
-חלמתי שב7.10 אני הייתי בבית שלי עם בני דודים שלי (רק אני והם) ואז נכנסו מחבלים לתוך הבית ואני נעלתי את כל הדלתות ואני ובני דודים שלי נעולים בשירותים ואז כשהמחבלים מנסים לפרוץ את שאר הדלתות אנחנו בורחים מהבית ומזהירים את כל השכנים וכל זה בזמן שבנות דודות אחרות שלי חטופות בעזה.
-חלמתי שאני ואחותי הולכות לעבוד בתחנת כיבוי וביום הראשון יש שריפה וכל הכבאים נוסעים לשם ואני ואחותי לא יודעות מה לעשות ואז מגיע איזה זחל והוא אומר לנו מה לעשות ואז אנחנו כל הזמן עושות מה שהזחל אומר.
-גם חלמתי פעם שאני נכנסת עם דוד שלי ועם הכיתה שלי לעזה ואנחנו מחלצים את כל החטופים.
ויש לי עוד הרבה חלומות הזויים...
-חלמתי שאני ואחותי הולכות לעבוד בתחנת כיבוי וביום הראשון יש שריפה וכל הכבאים נוסעים לשם ואני ואחותי לא יודעות מה לעשות ואז מגיע איזה זחל והוא אומר לנו מה לעשות ואז אנחנו כל הזמן עושות מה שהזחל אומר.
-גם חלמתי פעם שאני נכנסת עם דוד שלי ועם הכיתה שלי לעזה ואנחנו מחלצים את כל החטופים.
ויש לי עוד הרבה חלומות הזויים...
שואל השאלה:
^^חחח יותר מדי סרטים אה?
^^חחח יותר מדי סרטים אה?