11 תשובות
זה לא mobile כמו בטלפון נכון?
שואל השאלה:
לי
לי
שואל השאלה:
לא
לא
שואל השאלה:
לא במובייל
לא במובייל
יש אופציה בהגדרות שזה מכוון אוטומטי אבל לא ב100% תשני את זה
ופשוט צריך לשחק מלא
ופשוט צריך לשחק מלא
תלוי גם בנשק שלך אם את רוצה אני יכול להביא לך נשקים טובים ועוד טיפ ממני את צריכה לשנות הגדרות הרבה אנשים משחקים עם הגדרות שמאיטות אותם וגורמת להם לא לשלוט בשחקן כמו שצריך
רגע וורזון או במובייל ???
וורזון שלא תתחיל משמה סתם מביא עצבים
כדאי למצוא סרטונים על הגדרות במשחק, כי הן משנות המון. אפשר לשנות את ההגדרות לפני איך שנוח לך לשחק.
אנונימי
שואל השאלה:
תודה לכולם
תודה לכולם
על הפנים של משחק מתנצל
באותו הנושא: